פורסם ביום: 17.12.2018     עודכן ביום: 23.01.2019     נצפה: 10131 פעמים

פרסום מבוסס תוצאות באינטרנט …

חברת ספארק מרקטינג הינה החברה המובילה בארץ לפרסום מבוסס תוצאות באינטרנט.  החברה הוקמה בשנת 2014 כמענה לצורך של מליוני בעליי עסקים בשיווק איכותי, מדיד ותוצאתי כאשר בעל העסק משלם על תוצאות בלבד.

החברה מתווכת בין בעלי עסקים, חברות ותאגידים לבין משווקים מוכשרים אשר מותגמלים על תוצאות.

בין הצעות הלידים של חברת ספארק מרקטינג תוכלו למצוא קמפיינים בתחום האסתטיקה, ביטוח, נדל"ן, עסקים, לימודים, פיננסים, קורסי בשוק ההון, לפייסטייל, רכב ועוד.

סיכום מידע רלבנטי:

שם האתר: www.sparkthemarketing.com
שיטת תמחור: PPLתשלום עבור הפנייה
Pay Per Lead
CPLתשלום עבור הפנייה
Cost Per Lead
CPRLתשלום עבור הפנייה רלבנטית
Cost Per Relevant Lead
CPSתשלום עבור מכירה
Cost Per Sale
גובה התגמול:

התגמול הינו על כל ליד שעבר שיחת טיוב. תשלום ההפניה משתנה בהתאם לסוג הקמפיין ובהתאם לתנאי התשלום שנסגרו מראש בין רשת השותפים לבעל העסק. כמו כן ישנם השקות שהתשלום עליהם הוא פר ליד ועמלה מסגירת העסקה או רק מסגירת עסקה, כמובן שאתם בוחרים מה אתם רוצים לשווק. עלויות הסליקה והעברות בנקאיות ייגבו מתוך העמלות.

גובה התגמול בקמפיינים הקיימים נע בין 35 ש"ח לליד ועד ל – 830 ש"ח עבור עמלת מכירה.

 

רווח מינימלי למשיכה: 300 ש"ח
מועד תשלום:

התחשבנות בעניין העמלות המגיעות למשווק ולמציע, תיערך אחת לחודש על פי תוצאות החודש החולף. עמלות ישולמו רק על פי תשלום בפועל מאת הלקוחות, ויובאו בחשבון לזקיפתם לטובת המשווק או המציע, רק לאחר תום תקופת האחריות.

תשלום העמלות מתבצע כנגד חשבונית / קבלה. למי שאין יישות עיסקית, ניתן לעבוד דרך עצמאי שכיר. התשלום נשלח אליכם באמצעות העברה בנקאית עד ה – 14 לחודש העוקב (פירוט עמלות יישלח אליכם עד ה – 10 לחודש על החודש העוקב).

המינימום למשיכת עמלות הינו 300 ש״ח, לכן, במידה ולא עשיתם מתחילת חודש קלנדרי עד סוף חודש קלנדרי מעל 300 ש״ח (או 300 ש״ח) לא תוכלו למשוך עמלות על אותו חודש. כמו כן, במידה ובפרק זמן של שלושה חודשים לא עברתם את סך העמלות של 300 ש״ח לא תתאפשר שמירת עמלות וסכום העמלות מתאפס.

אמצעי לקבלת תשלום: המחאה, העברה בנקאית.
מקורות תנועה לא מורשים:

חל איסור מוחלט על הפצת הצעות באמצעות SMS או באמצעות טלמרקטינג, ללא קבלת הסכמה החברה מראש ובכתב.

תנאי שימוש והגבלות:

הקבלה לתוכנית השותפים של ספארק מרקטינג איננה נעשית באופן אוטומטי. לאחר ההרשמה לתוכנית ומילוי השאלון תקבלו תשובה למייל תוך 24 שעות.

כל הלידים עוברים הליך טיוב. הליך הטיוב משתנה מקמפיין לקמפיין מבחינת המלל אך העקרונות של הליך הטיוב הם אותם עקרונות בכל קמפיין. כל ליד עובר הליך פורמלי שבו אחד מנציגי הטיוב של החברה יוצרים איתו קשר על מנת לאמת שהוא אמיתי, רלוונטי ועונה.

ליד שלא יודע על מה מדובר \ לא רלוונטי \ לא אמיתי \ מספר שגוי לא יעבור טיוב. סיבת הפסילה תופיע במסך הלידים תחת סטאטוס הליד.
במידה וליד שהכנסתם נמצא במערכת הלידים של הלקוח* גם אם הוא עבר טיוב לא יבוצע תשלום. תראו את זה בסיבת הפסילה.

במידה וליד אחד נכנס פעמים למערכת, העמלה תועבר למי שהביא ראשון את הליד. תופיע לכם סיבת פסילה אוטמטית בשם ליד כפול.

החברה גם מבצעת בקרת לידים כוללות: החברה מקבלת משוב על כל ליד שלקוח קיבל, שוב במידה והליד יהיה פיקטבי – הליד יפסל.

במידה ובפרק זמן של שלושה חודשים לא עברתם את סך העמלות של 300 ש״ח לא תתאפשר שמירת עמלות וסכום העמלות מתאפס.

הרשמה לתוכנית: להרשמה לתוכנית לחץ כאן

נרשמתם כבר לתוכנית השותפים של - Spark Marketing ? דרגו את התוכנית ועזרו גם לגולשים אחרים להחליט ...


האם התגמול משתלם ביחס לזמן המושקע ?
0
האם התמיכה הינה איכותית ?
0
האם ממשק השותף הוא נוח ופשוט ?
0
האם משלמים לכם במועד ?
0
האם כלי השיתוף הינם איכותיים ?
0
האם האתר זמין 24/7 ?
0
האם ההרשמה לתוכנית מהירה ?
0
האם כמות הקמפיינים בתוכנית מספקת ?
0
האם היית ממליץ על התוכנית לגולשים ?
0
ממוצע דירוגים
  yasr-loader

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *