פורסם ביום: 08.01.2019     עודכן ביום: 23.01.2019     נצפה: 20926 פעמים

OfficeGuy – מענה לכל הצרכים במקום אחד, מערכת יפה, פשוטה, נוחה וחכמה …

OfficeGuy הוא איש המשרד שלך. OfficeGuy הוא מערכת מקיפה לתכנון, ניהול וביצוע ומיועדת לעצמאיים, מלכ"רים וארגונים עסקיים. המערכת הינה One-stop-shop לצרכים עסקיים המאפשרת התאמה אישית (Customization) על ידי המשתמש, מנוהלת לחלוטין בענן, ובקצרה, נותנת לשחקנים הקטנים את הכלים של הגדולים.

OfficeGuy הינה מערכת אחת לניהול כל הצרכים המקצועיים. מערכת OfficeGuy תעזור לך להנפיק חשבוניות/קבלות, לשלוח ללקוח קבלה דיגיטלית בלי להשתמש במדפסת, לבצע חיוב באשראי, לנהל לקוחות, ועוד אפשרויות מיוחדות המותאמות אישית לצרכים שלך. המערכת מותאמת גם לעוסקים פטורים, גם לחברות גדולות וגם לעמותות וכל מה שבין לבין.

OfficeGuy הוקמה בתחילת 2013 בשם iManage על ידי אפי טבע ויניב אפרים ויצאה לשוק בתחילת 2014. החזון של OfficeGuy הוא לשפר את התרבות הארגונית-עסקית הנהוגה בישראל, להגביר את העיסוק במהות של כל אחד ואחת מהמשתמשים שלנו לצד צימצום העיסוק בבירוקרטיה.

OfficeGuy נבנית כרשת אפליקציות המאפשרת לכל סוגי העצמאיים והארגונים לנהל בתוכה את כל המידע והתהליכים. המערכת נבנית בצורה המתאימה למסכים בכל הגדלים, ובכל מערכות ההפעלה והדפדפנים, כך שכל הפונקציות זמינות גם ממכשיר נייד.

החברה נמצאת בראשית דרכה, אבל כבר הספיקה לצבור ביקורות חיוביות רבות. מודל התמחור של החברה נבנה בצורה חברתית-דיפרנציאלית המאפשרת למשתמשים לגדול עם המערכת ולהתחיל להשתמש בה בעלויות נמוכות ביותר.

OfficeGuy מציעה היום מגוון אפליקציות. האפליקציות הנפוצות ביותר הינן: ניהול חשבונות, סליקת אשראי, בילינג (חיובים מחזוריים), חנות וירטואלית, ניהול כללי (CRM), הפצת מסרים (ניוזלטר), הפצת מסרונים (סמס) ויש עוד!

צוות השטח של OfficeGuy מורכב ממשווקים, מאפיינים, מטמיעים, מדריכים וצוות תמיכה. הצוות מאפשר ללקוחות לבחור בין רמות שונות של ליווי, על מנת להתאים ליכולות הכלכליות ולצרכים שלהם. הצוות יכול להתאים את המערכת לצרכי הלקוח, ע"י הובלת תהליכי אפיון ארגוני, ולאחר מכן לסייע בהטמעת המערכת בארגון, בהדרכת המשתמשים ולתת תמיכה בשימוש השוטף.

מטרת תוכנית השותפים של OfficeGuy הינה הגדלת היקף המשתמשים במערכת תוך תגמול ותמרוץ השותפים שעוזרים לתהליך הגדילה. במסגרת התוכנית אתם רשאים לרשום ארגונים למערכת דרך קישור ייחודי, ולזכות בעמלות בסך 20% מהמכירות שהבאתם אל החברה לכל החיים. כל עוד הארגון שרשמתם למערכת משלם ל – OfficeGuy, OfficeGuy משלמים לכם.

התוכנית מיועדת לכל מי שבא במגע עם ארגונים עסקיים או חברתיים, עוסקים מורשים, פטורים ועוד, לרבות: רואי חשבון, מנהלי חשבונות ויועצי מס, חברות ייעוץ ויועצים פרטיים, בעלי אתרים, בעלי בלוגים, יוצרי תוכן, אקסלרטורים, האבים, תוכניות יזמות ומנהלי חללי עבודה משותפים, ארגונים יצירתיים ואומנותיים ועוד.

סיכום מידע רלבנטי:

שם האתר: www.myofficeguy.com
שיטת תמחור: CPSתשלום עבור מכירה
Cost Per Sale
גובה התגמול:

עמלת הפצה תעמוד על סך 20% מהתשלומים החודשיים הקבועים של הארגונים המזכים למפיצים על פי התנאים בתקנון. העמלה תהיה מסך התשלום ששולם בעבור התשלומים החודשיים הקבועים.

רווח מינימלי למשיכה: 100 ש"ח
מועד תשלום:

התשלומים יתבצעו בתנאים של שוטף + 10 ימים.

תנאי שימוש והגבלות:

התשלומים יותנו בהמצאת אישור ניהול ספרים בתוקף ובהתאם להוראות ניכוי המס במקור של המפיץ אשר יהיו בתוקף בעת ביצוע התשלום.

עבור מפיצים החייבים במע"מ תחושב עמלת ההפצה לפי סכום התשלום כולל מע"מ. כמו כן, העמלה תכלול מע"מ. לצורך ההמחשה, עבור תשלום של 100 ₪ + מע"מ יקבל המפיץ עמלה של 20 ₪ + מע"מ. עבור מפיצים שאינם חייבים במע"מ, תחושב עמלת ההפצה לפי סכום התשלום לא כולל מע"מ, כמו כן, העמלה לא תכלול מע"מ. לצורך ההמחשה, עבור תשלום של 100 ₪ + מע"מ יקבל המפיץ עמלה של 20 ₪, לא כולל מע"מ וללא תוספת מע"מ.

הרשמה לתוכנית: להרשמה לתוכנית לחץ כאן

נרשמתם כבר לתוכנית השותפים של - OfficeGuy ? דרגו את התוכנית ועזרו גם לגולשים אחרים להחליט ...


האם התגמול משתלם ביחס לזמן המושקע ?
2
האם התמיכה הינה איכותית ?
2
האם ממשק השותף הוא נוח ופשוט ?
2
האם משלמים לכם במועד ?
2
האם כלי השיתוף הינם איכותיים ?
2
האם האתר זמין 24/7 ?
2
האם ההרשמה לתוכנית מהירה ?
2
האם כמות הקמפיינים בתוכנית מספקת ?
2
האם היית ממליץ על התוכנית לגולשים ?
2
ממוצע דירוגים
  yasr-loader

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *